.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران استان برتر قرآنی کشور شد

مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران از انتخاب استان مازندران برای هشتمین بار به عنوان استان برتر قرآنی کشور خبر داد.


به گزارش شمال نیوز سعید قربانی مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با  فارس  از انتخاب استان مازندران به عنوان استان برتر قرآنی کشور خبر داد و گفت: دارالقران اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران برای هشتمین سال متوالی به این عنوان دست یافت.

قربانی با تقدیر از فعالیت‌های کارشناسان، مدیران و مربیان قرآنی مازندران به اهمیت فعالیت‌های قرآنی اشاره و با بیان اینکه نباید به کسب عناوین برتر مغرور شویم، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن مازندران به دلیل حجم فعالیت‌ها، در گزارش به دارالقران کشور انعکاس نمی‌یابد.

مشاور قرآنی استاندار مازندران بر اهمیت توجه به آموزه‌های دینی برای اصلاح ناهنجاری‌ها تاکید کرد و گفت: تنها با کمک گرفتن از قرآن و عترت می‌توان به اصلاح جامعه پرداخت.

مدیر دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، قرآن کریم را دژ مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و افزود: در جهت تحقق خواسته مقام معظم رهبری باید برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن همت کنیم.

وی به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که توکل ما به خدا باشد دشمن هیچ اقدام موثری نمی‌تواند انجام دهد.

مشاور قرآنی استاندار مازندران، فعالیت در فضای قرآنی را توفیق الهی توصیف کرد و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با همه توان برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تلاش کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 25 مرداد 1391
لطفا مستند كنيد بر چه مبنا و چه حكمي مازندران برتر شده؟آيا باز هم اين خبر ناشي از جو گرفتگي و علاقه به تقدير مازني ها نيست؟
علی 30 شهريور 1391
با سلام انشاالله همه مسئولین قرانی ما در کشور موفق و مویید باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.